Prof. Dr. Ayşegül Toker

Hakkımda

Boğaziçi Üniversitesi, İşletme Bölümü’nde öğretim üyesi olarak başladığı 1997 yılından itibaren İnternet ve yeni teknolojiler üzerine araştırmalar yapan Prof. Dr. Ayşegül Toker, yeni teknolojilerin tüketiciler ve şirketler tarafından adaptasyonu konusunda çalışmaktadır. Bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişmelere bağlı olarak, yeni konuları araştırma alanlarına dahil eden Prof. Toker’in sosyal medya, konum-bazlı pazarlama, mobil pazarlama, İnternet üzerinden pazarlama, sanal topluluklar ve müşteri ilişkileri yönetimi konularında yayınlanmış birçok saygın akademik dergi makaleleri, ulusal ve uluslararası konferans bildirileri, kitap ve kitap bölümleri bulunmaktadır. 2011 yılında McGraw Hill tarafından basılan “Mobile Marketing: Fundamentals and Strategy” kitabının yazarlarından birisidir. Özellikle son yıllarda Dijitalleşme Stratejileri, Sosyal Medya, Dijital Pazarlama ve Kurumsal Girişimcilik alanında yürüttüğü akademik ve iş dünyasına yönelik çalışmaları ile ön plana çıkmaktadır. Akademik çalışmalarının yanı sıra, Prof. Toker 2011-2013 yılları arasında Sosyal Medya Takımının Koordinatörü olarak Üniversitenin tüm sosyal mecralardaki varlığını ve stratejisini yönetmiştir. 2016 yılında Boğaziçi Üniversitesi Girişimcilik Merkezi Müdürlüğü görevini üstelenen Prof. Toker, girişimcilik ekosistemi ve kültürünü geliştirmek üzere projeler yürütmektedir. Prof. Dr. Ayşegül Toker 2012-2021 yılları arasında Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dekanı olarak görev yapmıştır.

Eğitim ile ilgili sormak istedikleriniz mi var?

İletişim
Boğaziçi Üniversitesi Yaşamboyu Eğitim Merkezi
  • Etiler Mh. Cengiz Topel Cd. 34337 Uçaksavar / Etiler
  • İstanbul - Türkiye
  • 0 (212) 359 47 40
  • tanitim@boun.edu.tr
BOUN 101 Lise Yaz Okulu
BOUN 101 programımızın sizler için avantajlarını keşfedin! 1863 yılında temelleri atılan Boğaziçi Üniversitesi 150 yıldır eğitim ve araştırma faaliyetlerini başarıyla sürdürüyor.